Παρασκευή 12 Ιουλίου 2013

Matte Lipstick | Nyx


Πριν λίγο καιρό βρέθηκα στην όμορφη συμπρωτεύουσα, και δεν θα μπορούσα φυσικά να μην περάσω μια βόλτα από το κατάστημα Nyx (που δυστυχώς δεν υπάρχει -ακόμη- στην Αθήνα)!


Την καρδιά μου έκλεψαν κυρίως τα ματ κραγιόν. Έτσι δυο από αυτά, γύρισαν μαζί μου στο σπίτι!

Το Summer Breeze και το Audrey, είναι δυο άκρως καλοκαιρινά ματ κραγιόν, που δεν ξηραίνουν καθόλου τα χείλη. Έχουν απίστευτη απόδοση, είναι πολύ σταθερά και έχουν καλή διάρκεια (με κάποιο μολύβι χειλιών ειδικά, διαρκούν για πολύ περισσότερο). Σε ροζ αποχρώσεις και τα δυο, το πρώτο λίγο πιο έντονο απ' το δεύτερο. Διαφέρουν ελάχιστα, αλλά δεν μπορούσα να επιλέξω ένα απ' τα δύο!


Πώς σου φαίνονται; Έχεις δοκιμάσει κάποιο από αυτά; Όλες οι αποχρώσεις είναι απίθανες, κι έτσι η επιλογή είναι τόσο δύσκολη! Ομολογώ πως έχω "κολλήσει" λιγάκι παραπάνω με την απόχρωση Audrey!


Τέλος, μια γεύση από την βόλτα μου δίπλα στη θάλασσα με θέα τον Λευκό Πύργο!


Μέχρι το επόμενο post.. Καλές βουτιές!!

Love & Kisses!

22 σχόλια:

  1. Ανώνυμος12/7/13, 3:44 μ.μ.

    Πανέμορφα και τα δύο Ντίνα μου!!!♥ Να τα χαρείς!!!^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κι εγώ έχω το Summer Breeze, αλλά δεν μου πολυπάει! Το Audrey φαίνεται πιο ευκολοφόρετο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια, το audrey είναι πιο εύκολο ενώ το s.b. πολύ "χτυπητό"!! :P

      Διαγραφή
  3. Αν σου πω ότι & εγώ ανάμεσα σ' αυτά τα 2 ήμουν?!Με κέρδισε το Audrey,το οποίο & έχω λατρέψει! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ εγώ δεν μπορούσα να αντισταθώ σε κανένα, αν κι εμένα με κέρδισε το audrey!! :)

      Διαγραφή
  4. axxxxx to Audrey fainetai teleio!!!!!!! :D
    8eloume nyx stin athinaaaaaaaa!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ το έχω λατρέψει!!! Λογικά πάντως θα ανοίξει κατάστημα και στην Αθήνα απ'ότι άκουσα!! Το θέμα είναι πότε..? :P

      Διαγραφή
  5. Πόσο υπέροχα.! Μακάρι να ανοίξει σύντομα Nyx και στην Αθήνα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πολύ!! Ναι μακάρι να ανοίξει σύντομααα!! :)

      Διαγραφή
  6. Ta kragionakia apo NYX ta agapw..!!
    Poly omorfa ta xrwmatakia! Kaloforeta :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. the colors are so beautiful! i love it! :D

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπημένη πόλη!
    Όμορφα χρώματα! καλοφόρετα!

    xx
    FashionEvELand | FEEL

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. πολυ ωραια χρωματακια! Που υπαρχει καταστημα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ!! Κατάστημα προς το παρόν υπάρχει μόνο στην Θεσσαλονίκη (Ερμού 65)!

      Διαγραφή
  10. χμμμ θα με κανεις να κατεβω στην Ερμου πριν φυγω διακοπες;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κατέβεις, να κατέβεις!! Δεν θα ξέρεις ποια απόχρωση να πρωτοδιαλέξεις!! :P

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...