Παρασκευή 20 Σεπτεμβρίου 2013

Κάνε το μπάνιο σου σκέτο Παράδεισο! (Μέρος πρώτο)



Κάποιες φορές είναι ένα γρήγορο ντουζ, άλλες πάλι είναι ένα απολαυστικό μπάνιο για να περιποιηθείς λιγάκι παραπάνω τον εαυτό σου και να χαλαρώσεις. Κάθε μπάνιο μπορεί να μεταμορφωθεί σε παραδεισένια εμπειρία χρησιμοποιώντας μοσχομυριστά προϊόντα!

Προσωπικά λατρεύω να χρησιμοποιώ διάφορα αφρόλουτρα ανά εποχή, γιατί για 'μένα το μπάνιο σημαίνει πραγματική χαλάρωση, και για να χαλαρώσουμε, πάντα βοηθούν οι υπέροχες μυρωδιές. Όσα έχω λοιπόν, τα χρησιμοποιώ εναλλάξ, ανάλογα τη διάθεση! Ρίξε μια ματιά παρακάτω για να δεις τα αγαπημένα και να πάρεις ιδέες!



Σοκολάτα & πορτοκάλι - Valley

Μυρίζει, ή μάλλον μοσχομυρίζει σοκολάτα και πορτοκάλι, ακριβώς όπως και η αγαπημένη μου πάστα! Το έχω συνδυάσει κυρίως με χειμώνα, κρύο κτλ! Περιέχει 400ml, έχει φιλικό pH, δεν περιέχει parabens και το κυριότερο είναι πως η εταιρεία Valley είναι ελληνική. Υπάρχει σε πάρα πολλές άλλες μυρωδιές βέβαια, και συνήθως υπάρχει στα καταστήματα ένα συν ένα δώρο.

Sugar - Kings & Queens

Θυμάστε τις καραμελίτσες-βραχιολάκια που τρώγαμε παιδιά; Αυτή ακριβώς είναι η μυρωδιά του! Επίσης μου κάνουν εντύπωση τα ονόματα που έχουν τα αφρόλουτρα Kings & Queens. Το συγκεκριμένο ονομάζεται Queen Elizabeth. Είναι 300ml, δεν περιέχει parabens και η σύνθεσή του ανήκει στην κατηγορία royal mix (περιέχει ρόδι, λωτό και μαλαχίτη). Συνήθως είναι και αυτό ένα συν ένα.


Λευκό ροδάκινο και νεκταρίνι - Le petit Marseillais

Όταν το δοκίμασα πρώτη φορά σε μικρή συσκευασία, δεν το περίμενα να μυρίζει τόσο υπέροχα και έντονα ροδάκινο! Έτσι αγόρασα και την κανονική, που είναι 400ml. Εάν σου αρέσουν οι έντονες μυρωδιές φρούτων, θα το λατρέψεις!  

Σύκο & αλόη - Apivita

Μια αλλιώτικη μυρωδιά, μυρωδιά καθαριότητας! Περιέχει 300ml και όπως όλα τα προϊόντα Apivita, δεν περιέχει parabens. Είναι κατά 90% φυσικό προϊόν, το νερό έχει αντικατασταθεί από εκχύλισμα αμαμελίδας και η φιάλη έχει δημιουργηθεί από ανακυκλωμένο PET. Τι παραπάνω να ζητήσει κανείς εκτός από φυσικά συστατικά και προστασία περιβάλλοντος;

Πράσινο μήλο και φράουλα - The Body Shop
Αγαπώ τα προϊόντα σώματος των TBS! Έχουν λαχταριστά αρώματα που δεν χορταίνεις να μυρίζεις! Γενικά λατρεύω το πράσινο μήλο, από το φρούτο έως το απορρυπαντικό. Οπότε γιατί όχι και αφρόλουτρο; Η συσκευασία του συγκεκριμένου παρασκευάζεται από 100% ανακυκλωμένο υλικό. Σταθερή αξία στις μυρωδιές η φράουλα, που περιέχει μέλι από Δίκαιο Εμπόριο. Το καθένα περιέχει 250ml. Πιο σημαντικό απ' όλα όμως είναι ότι η εταιρεία είναι κατά των πειραμάτων σε ζώα.


Βανίλια Μαδαγασκάρης - Papoutsanis

Η μυρωδιά του μου θυμίζει αντρικό άρωμα, πράγμα που αρέσει και σε μένα, αλλά και στους άντρες της οικογένειας! Περιέχει βιταμίνη E, που είναι γνωστή για τις αντιγηραντικές και αντιοξειδωτικές της ιδιότητες. Είναι 500ml και φυσικά είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι πρόκειται για ελληνική εταιρεία.

Anarchy - AXE & Coolkick - Nivea

Και για να μην μείνει κανένας παραπονεμένος, να και δυο επιλεγμένες προτάσεις για τον αντρικό πληθυσμό! Anarchy, μια ιδιαίτερη μυρωδιά, γλυκιά αλλά και βαριά ταυτόχρονα. Περιέχει 250ml. Coolkick, άλλη μια ιδιαίτερη μυρωδιά, σαν την κλασσική μυρωδιά nivea, αλλά πολύ πιο αντρική! Και επειδή οι άντρες δεν χρειάζονται και πολλά πολλά, είναι 3 σε 1, δηλαδή μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε πρόσωπο, σώμα και μαλλιά. Περιέχει εκχύλισμα μέντας και είναι 500ml.



Για το τέλος σου άφησα το καλύτερο.. 
Περίπου μισό αιώνα πίσω στο χρόνο, μια κλεφτή ματιά στο μπάνιο τεσσάρων διάσημων ηθοποιών! Τεσσάρων γυναικών που διαφέρουν σε όλα.. και σε τίποτα. Τεσσάρων γυναικών.. όπως εσύ!

Από πάνω αριστερά : Marilyn Monroe, Jane Russell, Jeanne Crain, Lucille Bremer.

Μην ξεχνάς να χαμογελάς και να αφήνεις πού και πού ελεύθερη τη star που κρύβεις μέσα σου! 

Συνεχίζεται..

30 σχόλια:

  1. Κι εγώ λατρέυωωωωωωω τα αφρόλουτρα και έχω 4-5 στο μπάνιο μου!!!
    Το apivita μ'αρέσει κι εμένα πολύ ,οπως και το ροδάκινο&νεκταρίνι...πήρα κι εγω την μεγάλη συσκευασία...μετά την μικρή που είχαν δώρο σε κάτι σερβιέτες!!χιχιχ
    τα υπόλοιπα δεν τα έχω δοκιμάσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο με καταλαβαίνεις!!! Ναι κι εγώ μόλις δοκίμασα το μικρό μέγεθος που ήταν δώρο με τα σερβιετάκια πήρα κατευθείαν το μεγάλο!!! :P :)

      Διαγραφή
  2. χαχα τελειες οι φωτογραφιες στο τελος, πολυ ωραιες επιλογες, θελω πολυ να δοκιμασω την ζαχαρη απο kings & queens αν και ειχα παλιοτερα δυο body butters και δεν μου ειχαν αρεσει καθολου. Λατρευω τα le petit marseillais!!! Τελεια αναρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύυυ!!! Να το δοκιμάσεις!! Έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα μου και δεν το αποχωρίζομαι πια!! Body butters δεν έχω δοκιμάσει, αλλά θα δοκιμάσω για να σχηματίσω άποψη!! :P

      Διαγραφή
  3. Το λάτρεψα το ποστ σου αλήθεια!
    Από αφρόλουτρα άλλο τίποτα!
    Από τα αγαπημένα μου είναι το Apivita και των The Body Shop!

    Συστήνεις τα La Petit Marseillais? Λες να τα δοκιμάσω?
    Επειδή είχα πάρει παλιά ένα σαμπουάν και μια μάσκα μαλλιών και απογοητεύτηκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ΄ευχαριστώ πάρα πολύυυ!!! :) Ναι το συστήνω με κλειστά μάτια! Βάζω και στοίχημα δηλαδή ότι δεν θα σε απογοητεύσει!! Κι εμένα το πρώτο που δοκίμασα είναι, και δεν έχει καμία σχέση με σαμπουάν και τέτοια!! Κορυφή!! Θεϊκή μυρωδιά και πολύς αφρός, τέλειος συνδυασμός!! :P Αν το δοκιμάσεις πες μου πώς σου φάνηκε!!

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ πολύ!
      Στα Hondos τα έχουν 1+1 δώρο! Θα πάω να πάρω σύντομα!

      :)

      Διαγραφή
    3. Ναι ναι το βάζει συχνά!! Κι εγώ 1+1 τα πήρα!! :)

      Διαγραφή
  4. Όλα τα θέλω όλα !! Λατρεύω kings & queens κ TBS !! Τι υπέροχο παραδεισένιο ποστ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Ειρήνη!! Το sugar είναι το αγαπημένο των αγαπημένων μου!! Χαχα!! Κρίμα που δεν μπορώ να μεταδώσω μυρωδιές!! :P

      Διαγραφή
  5. Αχ τέλεια είναι! Θα τσεκάρω σίγουρα τη σοκολάτα-πορτοκάλι και το ροδάκινο-νεκταρίνι! Αυτά ξεχώρισαν στα μάτια μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να τα δοκιμάσεις!!! Θα τα λατρέψεις είμαι σίγουρη!! Είναι και τα 2 τόσο έντονα και αληθινά που θέλεις να τα φας!!! :P

      Διαγραφή
  6. όλα τα αφρόλουτρα είναι ένα προς ένα φανταστικά ! πρόσφατα δοκίμασα το kings & queens , αλλά θα ξεχωρίσω το φράουλα από body shop!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ πρόσφατα δοκίμασα kings & queens και ερωτεύτηκα αμέσως!! :) Στα TBS, η αλήθεια είναι δεν ήξερα ποιο να διαλέξω!!

      Διαγραφή
  7. Τι τέλειο post και τι τέλειες ειδικά οι τελευταίες εικόνες (για ευνόητους λόγους, βλέπε vintage). Τα αφρόλουτρα του TBS τα έβαλα στο μάτι ομολογώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύυυ Μαριάννα μου!! Τα TBS είναι όλα ένα κι ένα!! Τα θέλω όλα και πάντα δεν ξέρω ποιο να πρωτοδιαλέξω!! :P

      Διαγραφή
  8. Tης Apivita είναι λατρεμένο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι δεν λες τίποτα Εύη μου!! Έχω δοκιμάσει κι άλλα και πάντα μένω πολύ ικανοποιημένη!! :)

      Διαγραφή
  9. φοβερη αναρτηση! Πραγματικα απο τους λογους που μ αρεσει ο χειμωνας ειναι και το ζεστο μπανιο με μυρωδατα αφρολουτρα! μου εδωσες πολλες ιδεες:*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύυυ Ζαχαρούλα!! Χαίρομαι που σου έδωσα ιδέες!! Σε νιώθω!! Κι εγώ περιμένω πώς και πώς να αρχίσει να κάνει κρύο! Μου έλειψαν τα ζεστά μπανάκια!!

      Διαγραφή
  10. To Sugar Kings & Queens είναι από τα αγαπημένα μου,μαζί με το Γιασεμί της σειράς!Γενικά,Kings & Queens + Petit Marseillais,αγαπώ!Θέλω πολύ να δοκιμάσω του Παπουτσάνη και από TBS..Υπέροχο ποστ! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύυ!!! Δεν έχει τύχει να δοκιμάσω άλλο από Kings & Queens, γιατί μόλις πήρα το sugar κόλλησα, αλλά θα δοκιμάσω!! Ακούγεται ενδιαφέρον το γιασεμί, κι έχω ακούσει και για την κανέλα! Και τα TBS κορυφή, να δοκιμάσεις!!

      Διαγραφή
  11. Τι αρώματα τι ωραίο ποστ!!!! Μπράβο!!
    Stay in touch!
    ~chicates~

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. θελωωωωωω!!! με ξεσηκωσες!!! παω παω!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαχαχα αυτός ήταν ο σκοπός μου!! Να ξεσηκώσω κόσμο!!! :P :)

      Διαγραφή
  13. Θελω να βουλιάξω μεσα στα ροδοπέταλα!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο σε νιώθω!!! Κι εγώ θέλω, να κάνει κρύο και να αρχίσω πάλι τα ζεστά μπανάκια!! :)

      Διαγραφή
  14. Που μπορώ να βρω τα sugar kings n queens?? :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...