Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2016

Τι και γιατί?! | Καλοκαιρινές στιγμές '16!

Καλοκαίρι... η καλύτερη εποχή του χρόνου για μένα! Αν και μεγαλώνοντας δεν σημαίνει πλέον 3 μήνες διακοπές, δεν παύει να είναι μια περίοδος ξεγνοιασιάς, που όλοι γύρω μας είναι λιγάκι πιο χαρούμενοι και δραστήριοι. Φέτος λοιπόν το καλοκαίρι μου είχε.... Μύκονο! Ένα νησί που περίμενα πως μάλλον δεν θα επισκεφθώ. Τελικά ποτέ μη λες ποτέ!

Αριστερή στήλη: 1. Ποτό στη Μικρή Βενετιά 2. Underwater 3. Οκταπόδιον 4. Πατουσάκι (παιχνίδια με γατάκια στην άμμο)
Κέντρο: Με θέα τη χώρα
Δεξιά στήλη: 1. Καβουράκι 2. Night view 3. Το τελευταίο ηλιοβασίλεμα 4. Underwater

1. Με θέα τους μύλους 2. Super Paradise 3. Ηλιοβασίλεμα 4. Η θέα από ψηλά 5. Ροζ λεμονάδα 6. Ψάχνοντας για ψαράκιααα

Και κάπως έτσι κύλησε ένα από τα πιο όμορφα, ρομαντικά και ανέμελα καλοκαίρια της ζωής μου. Τελικά, πήγα στη Μύκονο (κι όμως!) δοκίμασα περίεργες γεύσεις cocktail, έπαιξα με γατάκια στην άμμο, ξεπέρασα τις φοβίες μου σχετικά με το βυθό, έπιασα καβουράκια και χταπόδια... έγινα και πάλι παιδί! Επισκέφθηκα βέβαια και πολλές από τις παραλίες του νησιού και ομολογώ γνώρισα τις πραγματικές ομορφιές του! Έμεινα για λίγο μακρυά από την γνωστή κοσμοπολίτικη Μύκονο και γνώρισα την "άγρια" ομορφιά της. Περισσότερο μου άρεσαν ο Άγιος Σώστης για την ηρεμία του, το Super Paradise για τα νερά του (αν πας πρωί θα καταλάβεις τι εννοώ), το Καλό Λιβάδι και το Τηγάνι με τον υπέροχο, γεμάτο ζωή, βυθό του. Ακόμη, οι υποβρύχιες φωτογραφίες είχαν την τιμητική τους! Πρώτη φορά με αδιάβροχη κάμερα, του έδωσα και κατάλαβε (πάνω από 500 φωτογραφίες, αν και στις μισές θαλασσοπνιγόμουν και ο φίλος μου με κορόιδευε, τελικά τα κατάφερα)!

New ins: Το ματάκι από Daphne P και η καρδούλα από Athens Protasis

Στο μακιγιάζ, περισσότερο χρησιμοποίησα μια καινούρια παλέτα από Artistry (Signature Color Eyeshadow Quad) στην απόχρωση Spice Bronze, μια τετράδα βελούδινων σκιών σε γήινες αποχρώσεις που ήταν ακριβώς αυτό που χρειαζόμουν στις διακοπές μου! Για το πρόσωπο, η επιλογή μου ήταν η BB Cream από Garnier, που χαρίζει ένα πιο ηλιοκαμένο look (την οποία άπλωνα με το Buffing Brush από Real Techniques), ενώ για τα χείλη προτίμησα απλώς ενυδάτωση και λάμψη. Το lip gloss από Artistry στην απόχρωση Light up 2, χαρίζει ένα ιδιαίτερο αλλά ταυτόχρονα απαλό χρωματισμό στα χείλη (τόσο όσο). Το lip balm από Fresh Line απ' την άλλη, χάρη στην ενυδατική σύνθεσή του, με φυσικά συστατικά, χαρίζει απαλότητα (plus: η φρουτένια μυρωδιά του -ρόδι it is-). Τέλος, δεν σταμάτησα να χρησιμοποιώ το Gel Nail Polish από Essence, στην απόχρωση For ever young (κάτι ανάμεσα σε φούξια και κόκκινο).


Όσον αφορά την περιποίηση, για τον καθημερινό καθαρισμό του προσώπου μου, χρησιμοποίησα περισσότερο το νεράκι Demaquillant Douceur για πρόσωπο και μάτια από Lierac, ενώ για την καθημερινή μου ενυδάτωση, προτίμησα την κρέμα Hydrance Optimale με SPF20 από Avene, με ανάλαφρη υφή, ιδανική για την ευαίσθητη επιδερμίδα μου. Ακόμη, για την αντηλιακή προστασία του προσώπου μου, φέτος φρόντισε η Castalia, με το αντηλιακό προσώπου από την σειρά Helioderm, με SPF20, ενώ για την ενυδάτωση του σώματος μετά τη θάλασσα, δοκίμασα για πρώτη φορά After Sun σε μορφή mousse, από Frezyderm (άκρως δροσιστικό και καταπραϋντικό). Τέλος, για την ενυδάτωση των μαλλιών μου προτίμησα το Oil Miracle Mist της σειράς Bonacure από Schwarzkopf Professional, ενώ δεν έλειψε ούτε φέτος από το νεσεσέρ μου, το Gel καθαρισμού για την ευαίσθητη περιοχή από Apivita


Κάπως έτσι έφτασε και το φετινό καλοκαίρι στο τέλος του (με Κυκλάδες σταθερά). Το αποχαιρετώ με την αγαπημένη μου αντερ γουοτερ φωτό (!) στην οποία ακόμη μετράω τα ψαράκια! Εσύ πόσα νομίζεις ότι είναι;

Stay tuned για το επόμενο post!
Love & Kisses!!

8 σχόλια:

  1. Εμπλουτισμενο κειμενο με χρησιμες πληροφοριες κ φοβερες φωτο!!!! Well done ;) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ανάρτηση! Ελπίζω να πέρασες υπέροχα :)

    Φιλάκια ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χαίρομαι παρα πολυ που επεστρεψες πιο ανανεωμένη απο ποτε και μοιραζεσαι μαζι μας τόσο ομορφες εικονες και στιγμες. Ευχομαι να σου πηγαίνουν ολα καλα και να συνεχισεις να ομορφαινεις την σελιδα σου. Περιμενω να δω πολλά ακομα απο εσενα! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ πολύ πολύ Αλεξάνδρα μου για το όμορφο σχόλιό σου!! Με συγκίνησες! Φιλάκια!! <3

      Διαγραφή
  4. Μα τι όμορφο ποστ! :) Μας ταξίδεψες! Η Μύκονος είναι απο τους πιο ωραίους προορισμούς για καλοκαιρινές διακοπές, θέλω χρόνια τώρα να πάω, ελπίζω να τα καταφέρω και εγω κάποτε, έτσι όπως τα περιέγραψες μου έδωσες πολλούς λόγους παραπάνω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι πάρα πολύ και σ' ευχαριστώ για το όμορφο σχόλιό σου!! Σου εύχομαι να πας με την πρώτη ευκαιρία! Θα σου αρέσει σίγουρα!! :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...